آوان دشت

چالش های آبی مجموعه آوان دشت پارسیان رفع خواهد شد

بازدید کننده 91 يكشنبه 10 تیر 1403 گروه: تازه های آوان
از 0 رای
0

 مدیر عامل مجموعه کشت و صنعت آوان دشت پارسیان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان آب منطقه ای استان در این واحد گفت: مجموعه کشت و صنعت آوان دشت پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین زنجیره های تولید و فرآوری گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و غذایی و محصولات کشاورزی در ایران و خاورمیانه، در دشت تاریخی و باستانی مرودشت (در نزدیکی تخت جمشید) در زمینی به مساحت 18 هکتار واقع شده است.

 علی قربانی افزود: این شرکت در زمینه تاٌمین مواد اولیه با کیفیت جهت شرکت های دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی با برند ناسوت مشغول به فعالیت است. 

 وی در ادامه به مشکلاتی که این مجموعه در حوزه آب با آن مواجه است اشاره کرد و افزود: علی رغم مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در سال 1401 مبنی بر تامین و انتقال آب از مجموعه سد درودزن اما این مصوبه هنوز عملیاتی نشده است.

 قربانی گفت: با توجه به تاکیدات استاندار محترم فارس جناب آقای دکتر ایمانیه و نگاه ویژه وی به مقوله تولید و گیاهان داروئی و پیگیری های مکرر وی جهت تامین آب این مجموعه از مسئولان آب منطقه استان تقاضا داریم که هرچه سریعتر نسبت به این موضوع بسیار مهم اهتمام ویژه ورزید.

چالش های آبی مجموعه آوان دشت پارسیان رفع خواهد شد

 سیاوش بدری مدیر عامل آب منطقه ای فارس هم در ادامه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران مجموعه کشت و صنعت آوان دشت پارسیان در جهت راه اندازی و فعالیت این مجموعه ابراز امیدواری کرد که چالش های موجود این واحد را در حوزه آب و تامین این ماده حیاتی رفع خواهد کرد.

 سیاوش بدری با بیان اینکه تمام تلاشمان را جهت انتقال آب از سد درودزن برای این واحد تولیدی به کار می گیریم، گفت: جهت رونق مجموعه های صنعتی و تولیدی تمام تلاشمان را جهت حمایت از واحدهای تولیدی به کار خواهیم گرفت.

 مجموعه کشت و صنعت آوان دشت پارسیان که با نام تجاری ناسوت فعالیت می کند به عنوان یک مجتمع بزرگ و صاحب نام در حوزه زنجیره گیاهان دارویی به فعالیت مشغول است.


ارسال دیدگاه

Post comments